tisdag 15 juli 2014

Dag 10

Sträcka: 9km
Totalt: 304km 
Från: Kungsbacka Camping
Till: Ringhals
Väder: Blåst och starka höga vågor.
Paddlade bara på förmiddagen då jag hade skydd av öar för sedan träffades jag av moder naturs fulla kraft iform av på tok för höga vågor och kraftig vind, trots en mild rapport. Fick iaf hamnplats för kajaken omkring ringhals medan jag själv fick sova i hus då jag blev erbjuden det istället för tältet. Stort tack till dem som erbjöd mig detta, helt underbart att se hur det öser ner och man kan sitta i inomhusmiljö och njuta av det. Kommer bli tillräckligt många regnätter ändå. Morgondagen hoppas vi ser bättre ut så jag kan lägga några mil i ryggen...

1 kommentar:

  1. Det var så trevligt att få träffa dig och lyssna till ditt äventyr och jag hoppas vinden mojnar idag så du kan paddla vidare . Varmt välkommen tillbaka om du har vägen förbi vid annat tillfälle utan kajak ;)

    SvaraRadera