söndag 20 juli 2014

Dag 15

Sträcka: 38km
Totalt: 482km 
Från: Mölle småbåtshamn 
Till: Råå båthamn 
Väder: Sol med motvind 9m/s och motström.
Hade en mycket jobbig dag idag rent fysiskt. Fick verkligen slita för atvt ta mig fram. Tanken var att avverka hela sträckan till Landskrona men fick stoppa i Råå då jag var väldigt trött på kvällen. Där träffade jag en trevlig herre som stod och grillade och efter lite bubblande så slutade det hela med att jag blev bjuden på lite av vad grillen gav vilket skulle vara f@n så mycket bättre än min burkmat.
Nog skrivet, upp tidigt imorgon för att fånga de rätta vindarna så jag kan ta mig till Landskrona. Sov gott!

1 kommentar:

  1. Du är ju en så trevlig och go kille så jag förstår att du blev bjuden på grillat vilket du behöver efter allt ditt slit ;) Hoppas du har hämtat igen dina krafter för dagens strapatser så turen blir lätt till Landskrona. Vi håller tummarna för dig ;)

    SvaraRadera