måndag 18 augusti 2014

Dag 45

Sträcka: 0km
Totalt: 1374km
Från: Stavsnäs
Till: Stavsnäs
Väder: Molnigt med regn och solglimtar

Fick ett ganska bryskt uppvaknande då jag reagerade på ovanligt högt svall mot strandkanten. Visade sig vara djurö färjan som började gå...Jag var iallafall fort ur tältet och drog upp kajaken lite till då den låg lite i riskzonen för att dras med ut. Inte kul om det händer. Hade en bra frukost sedan min morgon brak nu var fixad och jag kunde krypa ner i sovsäcken igen och njuta av att ligga och mysa lite till den fina soluppgången. Skulle sedan kontrollera laddningen av mobilen och den var tyvärr obefintlig. Så med sista dödsrycket avklarat blev dagen annorlunda planerad då byte av batteriet skulle ske. Fick åka in och fick batteriet bytt men denna gång till något som förhoppningsvis ska vara lite mer robust byggt. Då det fick laddas upp också var jag fast och fick spendera dagen med lite balsam för själen och se till att komma ifatt på saker som blivit uppskjutet alltför länge. Därefter var det till att sova gott och hoppas på bättre väder till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar